Féktelen Elmebaj.

Üdvözletem.

Tegnapelőtt tartottam egy úgymond Youtube-estet, mely során rengeteg, különböző típusú videót tekintettem meg.
Lehet, hogy nem kellett volna.
Őrült vagyok. Ez már biztos. És most, hogy már két napja feltámadt bennem egy régi, annak idején passzívan feledésbe kényszerített szerelem, ezt a pokoli vonzalmat lidércként kísérte egy nálam oly ritkán jelentkező, termékeny alkotószellem, amit talán jobb lett volna szunnyadni hagyni.

Nos, a mellébeszélést félretéve, egy keleties, egzotikus táncstílusról beszélek: a hastáncról.
Ez a szó az emberekben vegyes érzelmeket kelthet, hiszen van, akinek kapásból egy hárem ugrik be, másoknak talán egy csörgős, tarka göncökben riszáló, mezítlábas leányzó egy városi ünnepség macskakövezetén.

Én azonban szeretnék egy kicsit más szemszögből is betekintést engedni a hastánc misztikus világába.

Alicia egyébként is példakép számomra (az alacsonyabb, teltebb csípőjű, karakteresebb nőszemély, aki egyben a koreográfus és a BellyCraft szülőanyja), de ez a tegnapelőtti este felébresztett bennem valami mélyet, valami elemit… Eddig is szerettem a hastáncot, de most elhatároztam, hogy ebbe bele kell vágnom.
Őrültség, de szeretnék egy kis sötétséget, egyediséget vinni a műfajba, éppen úgy, mint a külföldi hölgyemények.
Majd meglátjuk, mi sül ki belőle.

(Annyira Akashás, elalélok… *-*)

Kedves Olvasóim, szívesen várom a véleményeteket a dologról! Hogy tetszenek a videók? (:

One response to “Féktelen Elmebaj.

  1. Visszajelzés: Nemgoth Vallomások. | The Darker Corner

Vélemény, hozzászólás?

