Kalandozás Ebay-földén.

Ha valaki rákérdez arra, hogy mi is az én legkárosabb szenvedélyem (amolyan “guilty pleasure” szinten),  gondolkodás nélkül az Ebay-t vágom rá. Ez az oldal egy valóságos menedék, egy második otthon, egy kreatív-színpompás rejtekhely – és emellett egy szívtelen pénznyelő. Bármilyen kis apróságért nézek fel, hihetetlen összegeket vagyok képes otthagyni mindenféle “ez nekem KELL”, mézes-mázos, léleksajgató, olcsó, de sokszor kétségkívül felesleges dolgokért. Persze a titka, hogy okosan kell csinálni (magyarul nem sok pénzt tárolni a bankszámlámon, muhaha), de végeredményben egy nagyon hasznos kis lelőhelye szó szoros értelmében szinte mindennek, amire csak szükségem van. (És nyilván az sem mellékes, hogy mindent – ha ügyes vagy, ingyen – házhoz hoznak.)

Gondoltam, megosztanám veletek néhány újabban rendelt, de még meg nem érkezett szerzeményemet, hogy szétoszthassam közöttetek az eddig csak az én mellemet nyomó várakozás izgalmát.

1. Az én új, szívszorítóan tökéletes iskolatáskám

bagg

Mivel szeptembertől egyetemista leszek, és a gimis táskám már kissé lerongyolódott (de mivel öt évig hűen szolgált engem, ez aligha róható fel neki bűnül), így mindenképpen be akartam újítani valami kissé különlegesebbet. Bár én a hátizsákok híve vagyok, de ez a válltáska egyszerűen kiáltott utánam… (: S mivel egyetemen annyira nem tervezek roskadozni a könyvektől, nem volt kérdés, hogy rányomjak a But It Now-ra. Óriási fogás volt, már most érzem.

Ár (szállítással): 6.078 Ft

 

2. Wendy Beauchamp nyakéke

woea

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hatalmas Született Boszorkányok (Witches of East End) rajongóként már Wendy első feltűnése óta csorgattam a nyálam/könnyem ez után a szépség után. Mind szimbolisztikai, mind esztétikai okokból a zöld verziót rendeltem (nem szeretnék spoilerezni, ezért ezt nem részletezném). Egyébként szívből ajánlom mindenkinek a sorozatot, élvezhető!

Ár (szállítással): 325 Ft (Igen, jól olvastad…)

 

3. Szimpla kis nyári ruha

ruhh

Mindig is akartam egy PONT ilyen ruhát, afféle sétálós-hétköznapi, nyári gönc címszóval. Nem túl rövid és közönséges, mégsem aszalódik meg benne az ember: tökély!

Ár (szállítással): 2444 Ft

 

4. Szexi titkárnős ruha 😀

ruhu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komolyra fordítva a szót, az egyetemhez szinte szükségét éreztem egy kissé modernebb party-öltözetnek, hiszen nem szívesen mennék el egy könnyed szakbulira földig érő szoknyában. Nem vagyok az ennyire mini darabok híve, de egy-egy jól megválasztott harisnya csodákra képes – és ezt a “ledér” (:D) ruhát még aránylag elegánsnak is véltem.

Ár (szállítással): 2978 Ft

Remélem, hogy nektek is tetszenek az én becses kis zsákmányaim. (: Remélem, hogy egyikükben sem kell csalódnom majd élőben.

 

 

6 responses to “Kalandozás Ebay-földén.

    • Örülök, hogy neked is tetszik!^^ Remélem, hogy bele is fogok férni. 😀 Bár úgy voltam vele, hogy az sem érdekel, ha a kezemben kell vinnem majd a könyveimet, de ez nekem akkor is KELL! *-* (:

      • Ja általában én is így vagyok dolgokkal ám 😀 Hogy semmi nem érdekel,a lényeg hogy kell 😀 Totál megértem a lelkesedést- ez a táska tényleg szép. Én pl. sose mertem még ebayről rendelni =/ Nem tudom hogy kell,nem tudom megbízhatóak e az emberek,szóval para.

      • Én is így voltam vele – féltem tőle és ezért mindig csak halogattam. De aztán (sajnos? :D) rájöttem, hogy mennyire egyszerű is a dolog, és azóta úgy folyik el a pénzem, mint a patak. 😀
        Eddig már minimum húsz dolgot rendeltem onnan, és közülük “csak” egy kallódott el, az is csak egy kb. száz forintos értékű mütyür volt, tehát eddig aránylag meg vagyok elégedve az oldallal. (:

      • Lehet egyszer én is rájövök a dolgokra és akkor baj lesz 😀 De ha belegondolsz,akkor tényleg tele van mindennel az az oldal és bármi beszerezhető.
        Mondjuk én sokszor úgy oldom meg,hogy rendeltetek valakivel és kifizetem neki a dolgokat. Ez eddig bevált 😀

        Hát végülis ha egyszer kallódott el valami akkor nem olyan vészes- főleg ha az sem a feladó hibája. Mert én sokszor attól félek hogy a feladó a lopós meg átverős. Kicsit bizalmatlan vagyok-főleg mert ugye itt előre utalás van! =/

      • Én ezt az lopós-átverős jelenséget szerencsére (még) nem tapasztaltam.
        Egyébként én is ezt csináltam régebben, másokkal rendeltettem. 😀

Vélemény, hozzászólás?

